Kärlek till dig,

Denna tjej hon är finast i världen,
så fin att det inte ens går att beskriva me kärlek,
jag vill att det ska vara du & jag,
så du kan flytta me mig en vacker dag,
vi kan skaffa hus vi kan skaffa barn,
jag ska försörja oss och inte ställa massa krav,
jag ska vara denna glada make,
den glada pappan,
kommer inte kunna hata barnen inte den som skadar andra,



Det börja me att vi var nästan bästavänner,
tills dagen då jag sa till tjejen att jag älska henne,
och hon svarade hon hade känslor för mig,
jag svarade det finns nog inga mänskor som dig,
så snäll söt åh så underbar,
du vett att jag gillar dig från dag till dag,
denna text den är tillägnad dig åh,
det är så här att jag vill säga,
du är den som betyder mest,
och när jag snackar om diog det är då jag skryter mest,
för du får mig att tänka annorlunda,
och jag tänker på dig varje gång som jag blundar,
jag stänger mina ögon och då så ses vi,
jag tycker om denna tjejen och det vet ni,




Du är min ängel och du betyder visst,
utan dig vid min sida skulle jag få syre brist,
för du är mina andetag hela mitt liv,
det tog ett tag innan jag hitta den rätta,
men jag för stod snabbt efter en dag,
så förstod jag att det var menat du & jag,
och jag vill träffa dig varenda jävla dag,
det är me dej jag mår bra på mitt egna lilla vis,


Jag Älskar KFSA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0