förkrossad

Hej nu är det slut på texterna, tänkte skriva lite om mitt liv hur det ser ut/sätt ut,
Det är ju inte alltid lätt som ni kanske redan vet?
bråk me familjen och det mesta går snet, det är så mitt liv sätt ut iaf,
jag har lixom bråkat me mamma och vi pratar inte mer lika me mormor nu oxå,
Det är jobbigt men kan man inte få bra får man nöja sig me dåligt,
menmen jag har lixom förökt tagit mej i kragen tycker jag lyckats bra iaf,
sen är det upp till er andra människor att tycka vad ni vill jag kan inte styra över vad ni tycker,

plus att jag gått och kärat ner mig i en söting!



Alla gör sitt bästa!

slites sönder


Kommentarer
Postat av: Anton

du och jag mot värden brorzan!:D<3

2009-07-09 @ 00:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0