Dagens!

Hejsanhoppsan!
sitter här och tänker på henne saknar henne,
I dag hare vart en soft dag ba chillat fett skönt väder, börja me att man vakna och gick upp möttte fredrik,
sen hem åt frukost spela lite tv spel sen datan sen framm och köpte mjukglass sen hem tog det lungt ett tag,
sen vare fotboll ett tag, sen hem fredrik åkte i väg och köpte dator tills sitt rum,  jag åt lite ut och sprang 3 dan i rad(Y)
duktig jag hehe.. sen varte hem duscha sen datorn, det var väl allt i dag lr föresten ringde oxå till min sötaflicka men inge svar sen fick jag ett gulligt sms av henne ist , saknar dej som sagt var jätte mycket, 10 dagar kvar nu, lång tid om man går och väntar, även snackat me tremäningen från sthlm han äri viken hos sina föräldras föräldrar ska nog träffa han på tisdag roligt inte träffat Emil på sjukt länge sakanr dej oxå sebastian!

nu ska ja sitta vi datan orkar inte skriva mer nu, höres i mon Godnatt puss!


Fr<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0