barndommm..

jag tänker på sånt som i dag är förflutet-

är itne den jag var nej nu lever jag i nuet-

för dagen mår jag skit-

och det gammla har nått slutet-

skulle aldrig ändra på mig men löftet är nu brutet-

när jag ser på den jag var ser jag en annan person-

men utan den jag är i dag skulle jag rammlat i hop-

skulle itne haft dom vännerna jag har kvar-

det vi gjort tillsammans har gjort mig til dne jg är i dag-

jag ser mig i spegelen och tänker på det förgångna-

minnen av knas dom är alldeles för många-

jag tänker efter och jag ser på min barndom-

och det jag ser är ett litet barn som har ont-

han har problem men ingen annan tycks se dom-

för ingen vet vilket liv han har tryckts igenom-

jag ärrädd och vill vända men jag är krigare till döden-

jag känner mig lämnad men jag går vidare mot döden-




en annan människa i dag-

men personen då i frågan-

jag har lärt mig att behärska mig-

och i dag förstår jag-

att det handlar om att växa upp bli man och få förmågan-

att klara av saker även fast dom är svåra-

man måste klara sig på sina egna fötter-

man får itne vara klyven mannen man måste ha hela fötter-

man kan gråta men var tjänar det till när en man utan styrka-

inte är värd någonting-

så jag torkar tårarna som känns inombords-

och hoppas på att även jag kan få känna på sinnesro-

ta det lungt och leva ett vanligt liv-

vill inte längre glida runt och se varje dag som ett farligt kliv-

jag lovar att jag ska ge mina barn enbra uppväxt-

och visa dom en värld som jag själv aldrig upptäkt-

för jag vill itne se dom falla i hop så jag hoppas jag och min älskling ska bli gammla i hop-


Säkert en massa stav fel men jag skiter i det!..


godnatt älsklingen<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0