tunga tider!

hejsan har inte skrivit på ett bra tag pga mkt skit och sånt.

aja det eee så att allt har som sagt var skitit sig nu inte kt kvar att gå för, jobbiga tider bara fortsätter och jag bara klagar som vanligt, men allt ee inte lätt allt går inte som det ska lr lättare sagt inget går som det ska, men jag hoppas hjärtinerligt att du förstår hur mkt du har sårat mig nu hur ledsen jag är det höll inte länge men som så många ggr förr har jag sagt det jag älskar dej verkligen men men jag trodde vi vara för evigt typiskt dummmma mej att gå på sånna grejjer, finns inget som varar förevigt det ee ba bullshit kärlek kommer kärlek går så äre man får leva me det, men har nåra fårgor som jag itne har svar på... en är den att: varför är kärleken så vacker när den ändå bara slår än?.
tungt är precis vad det här är men har nåra underbara ungar som finns där blandannat min älskade syster och min lillebror(kasper) Emma,r tack så hemskt mkt<3



kärleken är  hemsk när den itne går som man vill, och hur ofta gör den det?.



Kommentarer
Postat av: emma

<3

2009-08-13 @ 22:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0